Cori Grămescu, 3 idei pentru un mic dejun sănătos: „Oferă sațietate pe termen lung, diminuând apetitul și reducând aportul caloric”
Autor: Bianca Moldoveanu pe 10 sep, 19:59 | Retete

Hrișcă, foto Pixabay/ doucefrugalite

Nutriționistul Cori Grămescu ne învață cum să preparăm un mic dejun sănătos cu fulgi de hrișcă. 

Cori Grămescu recomandă trei idei inedite de mic dejun sănătos cu fulgi de hrișcă și motivul pentru care ar fi alegerea ideală pentru cei care vor să ducă un stil de viață echilibrat. 

Potrivit nutriționistului, hrișca are o cantitate mare de fibre și proteine, ceea ce poate ajuta organismul să se simtă sătul pentru o perioadă mai mare de timp. În plus, diminuează apetitul și poate reduce aportul caloric. 

„Hrișca este foarte hrănitoare și este ideală pentru micul dejun datorită conținutului de fibre, proteine și carbohidrați complecși, cu asimilare lentă, pentru că oferă sațietate pe termen lung, diminuând apetitul și reducând aportul caloric pe parcursul zilei. Fulgii de hrișcă crocanți cu iaurt și fructe de sezon sunt o variantă gustoasă pe care poți să o încerci în cazul în care te-ai plictisit de fulgii de ovăz sau porumb. 

Așa că vă propun 3 idei foarte practice de mic dejun cu fulgi de hrișcă crocanți 

1. 5 linguri fulgi de hrișcă crocanți, 100 g afine, 150 g iaurt grecesc de 2% grăsime

2. 5 linguri fulgi de hrișcă crocanți, 100 g caise, 150 g iaurt de cocos sau soia natur

3. 5 linguri fulgi de hrișcă crocanți, 150 g amestec fructe de sezon și 20 g fulgi de migdale, 100g cottage cheese”, a scris Cori Grămescu pe Facebook. 

Ce sfaturi a oferit vedeta pentru a scăpa de kilogramele în plus acumulate în concediu:

Pentru o slăbire sănătoasă Cori Grămescu recomandă să consumăm cel puțin 600 de grame de legume pe zi și minim 200 de grame de fructe. În plus, conform specialistului avem nevoie de un aport proteic constant și echilibrat pe care îl putem obține mâncând la fiecare masă proteine de bună calitate, în cantitate moderată.

Cori Grămescu atrage atenția asupra și asupra rolului pe care îl are sportul realizat la o intensitate potrivită nouă pentru remodelarea corporală și revenirea la forma de dinainte de concediu.

„Regula de bază în ceea ce privește intensitatea sportului este aceea că dacă nu ai făcut mișcare timp de o lună de zile, în prima săptămână după ce ai revenit la sală trebuie să reiei antrenamentele de la un nivel de intensitate mai scăzut cu 1 -2 niveluri decât o făceai înainte de pauză. Pentru revenirea la forma inițială este nevoie de 2 până la 4 antrenamente pe săptămână, iar cel mai important este să lucrezi corect exercițiile și să adresezi toate grupele musculare prin antrenamente. Recomandarea mea este ca de fiecare dată când se poate să apelăm la un specialist care să ne ajute să dozăm intensitatea antrenamentelor și să ne ajute să alegem cele mai potrivite exerciții de îmbunătățire a masei musculare”, explică Cori Grămescu

Retete Vezi toate articolele